Livrare

Cum primesc comanda?

  • Livrare prin FanCourier: Majoritatea produsele achizitionate prin intermediul acestui magazin virtual (cu exceptia parchetului laminat EGGER), se livreaza prin FAN COURIER, www.fancourier.ro la domiciliul sau sediul clientului.
  • Livrare prin curier logistic Gebruder Weiss: Parchetul laminat marca EGGER se livreaza prin intermediul companiei Gebruder Weiss.
  • Cand voi primi comanda?

    Produsele existente in stocul nostru sau in stocul furnizorului nostru pot fi livrate oriunde in tara, in termen de 3 zile lucratoare de la data validarii comenzii sau a primirii sumei in cont in cazul platii cu OP.

    Comenzile de parchet laminat EGGER se livreaza in termen de 5 zile lucratoare de la primirea platii in contul nostru.

    Cum platesc?

  • Plata ramburs la receptia coletului, in numerar catre firma de curierat Fan Courier;
  • Cu ordin de plata in contul nostru, caz in care vom livra coletul doar dupa receptionarea sumei in cont;
  • La sediul nostru, in cazul in care alegeti sa ridicati produsele de la sediul nostru.
  • Pentru comenzi de parchet EGGER, nu este posibila plata ramburs la receptia coletului, singura modalitate de plata acceptata fiind plata in avans in contul nostru;
  • Ce tarife de transport percepem?

    Percepem urmatoarele tarife de transport, pe care le vom include in factura de marfa:

  • Transport pentru Bucuresti: 17 lei

  • Transport pentru celelalte localitati aflate in reteaua Fan Courier: 21 lei

    Pentru localitati aflate in afara retelei Fan Courier, costul transportului se va calcula dupa algoritmul Fan Courier si se va achita direct catre reprezentantul Fan Courier.

    Reduceri

    Pentru comenzi mai mari de 300 RON, transportul este gratuit.

    Pentru comenzi mai mari de 1000 RON, acordam un discount de 2%.

    Precizari

    Daca produsele au fost livrate prin curierat, avem rugamintea sa verificati marfa la primire. In cazul in care se constata lipsa sau deteriorarea unui produs / unor produse, este obligatia clientului sa intocmeasca un proces-verbal cu delegatul firmei de curierat. Numai pe baza acestui proces-verbal se va putea remedia situatia in cauza (livrare produs / produse lipsa sau inlocuirea acestuia / acestora) pe cheltuiala noastra.

    In cazul in care produsele comandate nu se afla momentan in stocul nostru, operatorul va va comunica termenul la care se va putea livra comanda Dvs. In principiu, toate produsele prezente in magazinul nostru virtual se afla in stocul nostru sau in stocul furnizorului, insa exista posibilitatea ca uneori produsele pentru care s-a mentionat la rubrica "Disponibilitate" mesajul "Verifica stocul" sa nu se afle temporar in stoc.